środa, 9 kwietnia 2014

Bohaterowie-Kto się czubi ten się lubi

Aleksandra Bilan


Ale Ale Aleksandra.
Ale ale ale ładna.
Taka taka taka skromna.
Taka taka seksi bomba.

-Nasta no uśmiechnij się. Nastka no dla swojego ukochanego szwagra pokaż ząbki.
-Boże Kamyk, mam nadzieję,że dziecko nie odziedziczy po Tobie tej głupoty.

Maciej Kot


Oooo, ona oczarowała mnie, 
jak gówniarz dałem wkręcić się, 
bo ja tak szybko zakochuję się.

 -Maciuś ale bądź dla niej miły, proszę Cię.
-Wiesz Ewuś,że nie umiem Ci odmówić. Zwłaszcza teraz kiedy obiecałaś mi,że będą chrzestnym małego Stocha. 

Ewa Bilan-Stoch i Kamil Stoch


Daj rękę, bo nocą w samotności Tobie kroczyć nie wolno.

-Kamyk a jak on się pozabijają ?
-Kocurowi przyda się dysycplina, przecież znasz charakter Nastki.
-Właśnie znam i tego się boję. 

Reprezentacja Polski w Skokach Narciarskich


Wlazł kotek na płotek, uderzył go młotek, siekiera dobiła a Ola zabiła. 

-Booooże Kocur ale Ty jesteś głąb.
-Żeby kobieta Cię ustawiała.
-Kocuuur ognia!

oraz okazyjnie skoczkowie innych reprezentacji. 

Tadam. Zaczynamy w piątek. 
 

6 komentarzy:

  1. Nastka? No tak mnie jeszcze nikt nie nazywał O.o i niech tylko spróbuje, to ja tez swój charakter pokażę! ;D
    Zrobiłaś z niej jakiegoś potwora normalnie! Ja nie wiem co tu się będzie teraz działo O.o i jeszcze z tym zabijaniem! Czyżby jakiś kryminał?! ;D

    Nazywaj ją Ola! Olka ewentualnie, skoro nie Oleńka ;D hahaha

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I WYŁĄCZ TE DURNE CYFERKI, KTÓRE MUSZĘ ZA KAŻDYM RAZEM WPISYWAĆ - BO JAK SIĘ DOMYŚLASZ, WCALE NIE JESTEM AUTOMATEM I NIE MUSISZ TEGO SPRAWDZAĆ ZA KAŻDYM RAZEM!!!
      WYTRZYMAŁAM CAŁE "SHE WILL BE LOVED" ALE DŁUŻEJ JUŻ TEGO NIE ZNIOSĘ!!! ;D

      Usuń
    2. Sorki, nawet nie wiedziałam,że jest weryfikacja. Wybacz mi mój haniebny czyn ;)

      Czemu Nastka to się wyjaśni.

      Kryminał ? Raczej komedia romantyczna, na swój sposób.

      Usuń
    3. No ja mam nadzieję, że nie kryminał ;D tylko może niech OLA (ja uparta ;D) nie zachodzi w ciążę, ani nic ok? ;D ile ona ma tak naprawdę lat? ;D

      Usuń
    4. Jaką ciążę ? Musiałaby mieć z kim ;D Nie no żartuję,żadnego baby boom nie będzie. A OLA lat ma dwadzieścia dwa :)

      Usuń
  2. Uuuuu szykuje się niezły imagin... *.*

    OdpowiedzUsuń